Huh? Wat betekent dat nu weer? Klinkt natuurlijk allemaal lekker interessant, maar wat houdt dat nu concreet in?
Een voorbeeld:
Vanuit iASSET is het mogelijk om storingsmeldingen vanuit de Openbare Verlichting automatisch door te laten sturen naar bijvoorbeeld ZIUT. Het was al mogelijk om meldingen aan de “voorzijde” van het proces automatisch af te handelen (bijvoorbeeld voor burgers met “Verbeterdebuurt” of door middel van koppelingen met zaaksystemen), maar dat kan nu dus ook aan de “achterzijde” van het proces. Sterker nog, als je beide doet, wordt het helemaal LEUK! Zo kan een melding van een burger gelijk op de tablet van een monteur terecht komen. Een kapotte lamp vervangen wordt daarmee een fluitje van een cent. En over centen gesproken; de maandelijkse factuur kan ook automatisch in iASSET worden geladen. Waarbij de geboekte kosten op storingen van de betreffende objecten worden geboekt. Daarmee krijg je binnen iASSET zicht op het aantal storingen EN hoeveel het kost om deze te verhelpen.
We zeggen niet voor niets: iASSET leuker kunnen we het WEL maken, en makkelijker OOK!
iASSET beheer eenvoudig gemaakt.
Voor prijzen, demo en gebruiksvoorwaarden: www. iasset.nl
Word lid van onze LinkedIn groep: http://tinyurl.com/ iASSETonLinkedIn